Kontakt z doradcą

Promocje
Fotel bujany
Fotel bujany
789,00 zł 749,55 zł 641,46 zł 609,39 zł
szt.
Nook 3 wiele wybarwień - Zestaw mebli
Nook 3 wiele wybarwień - Zestaw mebli
12 100,00 zł 11 253,00 zł 9 837,40 zł 9 148,78 zł
szt.
Zestaw śniadaniowy 03/03 - wiele wybarwień
Zestaw śniadaniowy 03/03 - wiele wybarwień
1 230,00 zł 1 150,00 zł 1 000,00 zł 934,96 zł
szt.
Parole 1 biały/brązowy/zielony - Zestaw mebli
Parole 1 biały/brązowy/zielony - Zestaw mebli
4 987,00 zł 4 637,91 zł 4 054,47 zł 3 770,66 zł
szt.
Szafa trzydrzwiowa Calmo biała
Szafa trzydrzwiowa Calmo biała
2 359,00 zł 2 109,00 zł 1 917,89 zł 1 714,63 zł
szt.
Komoda trzyszufladowa Mini biało-szara
Komoda trzyszufladowa Mini biało-szara
959,00 zł 879,00 zł 779,67 zł 714,63 zł
szt.
Frame 5 wiele wybarwień - Zestaw mebli
Frame 5 wiele wybarwień - Zestaw mebli
7 250,00 zł 6 742,50 zł 5 894,31 zł 5 481,71 zł
szt.
Regał duży Marsylia MDF
Regał duży Marsylia MDF
1 499,00 zł 1 349,00 zł 1 218,70 zł 1 096,75 zł
szt.
Szafa dwudrzwiowa Allpin szara
Szafa dwudrzwiowa Allpin szara
1 180,00 zł 1 097,40 zł 959,35 zł 892,20 zł
szt.
Science 1 -  Zestaw mebli
Science 1 - Zestaw mebli
7 603,00 zł 7 070,79 zł 6 181,30 zł 5 748,61 zł
szt.

 

Witam w naszym sklepie! Chętnie Ci pomogę, jeśli tylko zadasz mi pytanie 🙂 Napisz do nas... Wyślij

 

 

RABAT O WYSOKOŚCI 


5%*

PRZY ZAMÓWIENIU POWYŻEJ 2000zł!

*promocja nie łączy się z pozostałymi promocjami

Koszt dostawy jest widoczny po dodaniu produktu do koszyka.

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 601892200.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lucyna@wiklik.pl lub telefonicznie: +48 601892200. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.  W przypadku, w którym określasz jakiekolwiek parametry produktu lub produkt ten jest specjalnie dla Ciebie zamawiany, nie jest możliwy jego zwrot!

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl